Organisator Harelbeke Schlagert vervoegt N-VA

Op 6 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Onlangs vervoegde Christophe Rommens de N-VA ploeg in Harelbeke. Al 40 jaar woont hij in Harelbeke op het Eiland. Christophe is een getrouwde man en fiere papa van drie kinderen: Guillaume (16j), en de tweeling Margaux en Mathis (13j). Hij werkt als planningsverantwoordelijke in Corex Belgium en is gekend in Harelbeke voor twee zaken: voetbal en schlagers.

Negen jaar is Christophe actief bestuurslid van KRC Harelbeke geweest. Waarvan vier jaar jeugdvoorzitter en twee jaar algemeen voorzitter. Na een sabbatjaar in het voetbal is Christophe terug in de voetbalwereld gestapt om deze keer een bestuursfunctie op te nemen bij de buren van Racing Waregem. Wat het schlagerverhaal betreft: na vier edities ten voordele van het jeugdvoetbal, is Harelbeke Schlagert nu al toe aan de tweede editie ten voordele van vzw Het Ventiel. Op die manier blijft Harelbeke zijn jaarlijkse schlagerfeest behouden en wordt er tegelijk een nobel doel ondersteund.

“Als rasechte Harelbekenaar kijk ik sterk uit naar de komst van ons nieuwe marktplein en de vernieuwde omgeving. Ik hoop dat het er boenk op zal zijn! Bijkomend verdient onze stad enkele gekende winkels die toevallige passanten eens op de rem doet drukken om in Harelbeke te winkelen en de al bestaande handelszaken leert kennen,” vertelt Christophe. “Ook sport ligt me uiteraard nauw aan het hart. Daarom vind ik dat ons prachtig complex De Mol een veld in kunstgras verdient! We hebben een stad waar het gezellig vertoeven is, maar we moeten durven hoger mikken en meer inzetten op beleving.”

“Waarom dan de N-VA? Nationaal levert de partij uitstekend werk. Er wordt ingezet op jobs en de verlaging van de lasten. Maar ook het veiligheidsthema is van essentieel belang. Ik heb er zin om samen met u te werken aan Harelbeke!”