Nieuwjaarsreceptie

Op 20 januari 2018, over deze onderwerpen: Activiteiten

Op 20 januari was het weer tijd voor onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Iedere Harelbekenaar was welkom, zowel leden als niet-leden. De receptie vond plaats in ons cultureel centrum CC Het Spoor. Het werd een gezellige avond met een hapje en een drankje.

Dit jaar mochten we gastspreker Vlaams parlementslid Sofie Joosen ontvangen. Naast parlementslid is zij tevens schepen in de gemeente Duffel. Ze heeft er onder andere lokale economie en sport onder zich. Uitzonderlijk is dat ze de eerste schepen van dierenwelzijn werd in haar gemeente. “Het was een boeiende toespraak die onze afdeling extra motivatie gaf om de kracht van verandering waar te maken in Harelbeke,” vertelt voorzitter Filip Vandeputte. “De N-VA kan zowel op nationaal en Vlaams vlak als in Harelbeke een mooi palmares op tafel leggen. Wij hebben bewezen goede bestuurders te zijn die vooruit willen met onze stad. Deze trend willen we verder zetten in de volgende bestuursperiode.”

Een sterk team staat klaar om de stad in de toekomst verder te besturen. De eerste twee kopstukken maakten we op onze nieuwjaarsreceptie bekend. Patrick Claerhout, huidig schepen van Economie, onderwijs en mobiliteit trekt de lijst. Heel wat verwezenlijkingen kunnen al voorgelegd worden, maar het werk is nog niet af. Daarom wil hij ook in de volgende legislatuur aantonen dat de verandering werkt! Fleur De Buck bekleedt als sterke vrouw de tweede plaats op de lijst. Als zetelend gemeenteraadslid volgt ze al lange tijd de politieke dossiers in Harelbeke op. Ze heeft al meermaals bewezen zich te kunnen vast bijten in bepaalde dossiers en daarmee ook resultaat te boeken.

Uiteraard is de N-VA meer dan twee personen. Een volledig team staat beschikbaar ter ondersteuning. Nog velen zullen Patrick en Fleur nog vervoegen om samen met u te werken aan de kracht van verandering. Want de verandering werkt!